FANDOM

Kanon-30px30px-Ära-RealÄra Widerstand

Erläuterung: Handlung und Inhalt fehlen! Darth jul (Diskussion) 12:20, 24. Mai 2018 (UTC)

Die Wege der Macht ist der vierte Teil der Poe Dameron-Comicreihe. Er wurde von Charles Soule und Robert Thompson geschrieben und von Angel Unzueta und Nicole Virella illustriert. Der Comic erschien auf Englisch in sechs Heften vom 18. Oktober 2017 bis zum 21. März 2018 und in einem Sammelband, welcher auch das Heft Poe Dameron Annual 1 vom 21. Juni 2017 enthält, am 15. Mai 2018 bei Marvel. Der Comic handelt von Poe Dameron und seiner Suche nach der Karte zu Luke Skywalker im Jahr 34 NSY.

Inhaltsangabe des Verlags

The galaxy’s greatest pilot flies on! General Leia Organa gave Poe Dameron an important task: locate the mysterious Lor San Tekka. And our hero may be closer than he thinks — but can he get the job done in time? Black Squadron faces their next assignment, but is it mission impossible? Not for Poe’s crew — which means it’s prison-break time! Plus: Poe has never been one to follow the rules. So when he disobeys a direct order from General Organa and gets stranded in First Order space — with no ship and little oxygen — how will he survive? Meanwhile, Terex sets plans in motion to finally free himself from the grasp of the First Order! And the end of an era approaches as the force of Poe’s destiny draws him toward an awakening.

COLLECTING: STAR WARS: POE DAMERON 20-25, ANNUAL

Literaturangaben

Weblinks