FANDOM

Legends-30px30px-Ära-Real

Galaxy Guide – Criminal Organizations ist ein im Jahr 1994 erschienenes Nachschlagewerk zum Star Wars Rollenspiel von West End Games. Zeitlich ist es sechs Jahre nach Episode VI – Die Rückkehr der Jedi-Ritter und somit 10 NSY angesiedelt. Es behandelt eine Vielzahl krimineller Organisationen und krimineller Berufe sowie die Spezies und Geschäftsmethoden der Hutts.

Inhaltsangabe des Verlags

Slaving, spice mining, smuggling, gun-running... whenever there is a demand for a product—any product—there is someone who will supply the goods, no matter what! From huge crime bosses to low-life thugs, and slavers, criminals have a large influence in the Star Wars galaxy!

As the Galactic Civil War between the New Republic and the Empire continues, the forces of law and order face a struggle to control the growth of crime. From independent operators to crime syndicates and the awesome Hutt kajidic, this Galaxy Guide provides a valuable reference for everyone who wants to incorporate the galactic underworld into their adventures.

Inhalt

Stream the best stories.

Get Disney+