Fandom

Kanon-30px30px-Ära-Real

Kirigami – 15 Cut and Fold Ships from Across the Galaxy ist ein Aktivitäts-Buch, welches vorraussichtlich viele Anleitungen und Vorlagen zum Basteln von Kirigamis enthalten wird. Es wird am 1. September 2017 im Rahmen der Journey to Die letzten Jedi-Reihe von Chronicle Books in den Vereinigten Staaten veröffentlicht. Ein deutsches Veröffentlichungsdatum und ein Übersetzer wurden noch nicht bekanntgegeben.

Inhaltsangabe des Verlags

Celebrated paper artist and designer Marc Hagan-Guirey has applied his genius to the Star Wars galaxy in this book of 15 unique kirigami (cut-and-fold) ships featured in the saga's films. Ranging in difficulty from beginner to expert, each beautifully detailed model features step-by-step instructions and a template printed on cardstock—all that's needed are a utility knife, a cutting mat, and a ruler. Clear tips and guidance through the tricky stages help readers craft their own X-wing, Imperial Star Destroyer, Millennium Falcon, and a dozen more ships and vehicles, each accompanied by colorful and inspiring photographs of the final model on display (or ready for a jump to Hyperspace).

Weblinks

Stream the best stories.

Get Disney+